19 Haziran 2013 Çarşamba

Yazmaya Başlarken

Bazen sadece yazmak istersiniz. Sözcükler tek dostunuz, kağıt tek sırdaşınız olur. Yazarsınız, çünkü bilirsiniz ki kağıttan başka sizi anlayacak yoktur. Zaten anlasın da istemezsiniz. Bir rahatlamadır yazmak sizin için.

Yıllardır yazılarımı kağıda döktüm ve çoğunu kimseyle paylaşmadım. İstemediğimden değil, anlayacaklarını düşünmediğim için... Baştan uyarayım; burası benim içimi kustuğum yer olacak ve öyle güzel, mutluluk dolu yazılar bekleme benden. Mutluluğu tam anlamıyla yaşamayalı uzun zaman oldu. Hep eksile eksile vardı o benim için. Birine adanmış, bir mektup samimiyetiyle ve yazarken yaşanmış fakat bir şeylerin farkına geç varıldığında yazılmış yazılar olacak çoğu. Ben onlara gönderilmemiş mektup diyorum ve hiçbir zaman da gönderilmeyecek olan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder