4 Eylül 2013 Çarşamba

Oysa Herkes Öldürür Sevdiğini

Daha yeni unutuyordum seni. Sigaraya baslamamistim. Gunde en az 5 kere aklima geliyordun olur olmadik. Evet sayiyordum. Tipki seni eve birakirken adimlarimizi saydigim gibi. Icinde sen olan her sey beni hala alakadar ediyordu. Babamla aram yeni yeni iyilesiyordu. Asik olunca her seyi, herkesi bir kenara birakiyor insan. Iki tarafda birbirinin deger verdiklerini yok etmeye calisiyor ve genelde basarili oluyor. Belki bu yuzden. Bir hayatim oldugunun yeni yeni farkina variyordum. En boktanindan hem de. Yarim kalmis hayallerimizi tamamlamaya calisiyordum. Yine de senden baskasiyla olmuyordu ama. Basrol oyuncusu sendin hep onceden oldugu gibi. Barismanin 89 (bunu saymadim) turlusunu dusunup de hayal kirikligina ugramamistim ama henuz, ona daha vardi. Sarhoslukla cakirkeyif olmak arasindaki kucuk farkta gibiydim. Yuzunu unutmamistim. Beddualarin da beni unutmamis olacak ki her gece uykumda cezalandiriliyordum sen tarafindan. Zeki Muren dinledigim oluyordu. Arkadaslarla biradan cok raki icmeye baslamistik. Sen de vardin masada dorduncu bardaktan sonra. Insanlara daha samimiydim. Kadinlari daha cok seviyordum. Abartmayi seversin, cok dediysem o kadar da degil. Henuz dort kez haftalik iliskiler yasayip ayrilmamis, iki kez de reddedilmemistim. Onlar cok sonra oldu. Hatiralara da saygimi yitirdigim zaman. Sonra ne olduysa o gece oldu. Iciyorduk yine biz bize. Murat'in lisedeki haliyle dalga geciyorduk gulerek. O zaman farkettim uzun sure sonra icten gulebildigimi. 6. bardak oldu ve sen gelmedin. Nasil da telas yapmistim. Seni arayan cocuksu halimi dun gibi hatirliyorum. Ilk bulusmamizdaki aptal ben iste, oyle dusun anlarsin. O gece ruyamda da seni aradim ona da gelmedin. Hatiralar; dusundukce raki sofrasinda anlattigim sekilde yasanmamaislar gibi geldi. Bir bosluk gibi hissettim kendimi. Buyudukce buyudu ve beni de icine aldi. Hani korkuyorum dediginde soylerdim hep "Bosver, beni bir tek senden sonra olmek korkutuyor." diye o gece o boslugun beni oldurmesinden korktum. Ve ben o gecenin sabahinda icimde oldurdum seni. Daha once defalarca denemis fakat ben elimde bicakla, arkanda beklerken hep filmlerdeki gibi tam zamaninda guzel yuzunu donmustun bana. Yuzunu unutmustum o gece. Yine de kiyamadim sana, ayrildigimizda olse uzulmem diyordum Murat'a ama oturup arkandan agladim. Oysa herkes oldurur sevdigini. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder