13 Kasım 2013 Çarşamba

Karşılıksız Aşk

Ayrildigimizda tasidigimiz yukleri birakivermenin rahatligiyla aci ceksek de iyi gelen bir seyler vardi. Tanimlayamiyorduk bunu ama vardi, sen de ben de biliyorduk. Belki bana telefonu kapat dedikce aglaman bu yuzdendi. Bir seyleri geride birakmanin heyecani ve bilinmeze yelken acmanin korkusu. O tanimsiz duygu... Bir gun bitecek sandik. Bir sabah uyanacagiz ve birbirimize kavga ede ede ogretmeye inatlastigimiz 'kendi dogrularimizla' yeni bir hayata baslayacagiz. Sandik ki gunaydin opucugunu 'dogru' olana biraktiktan sonra yanlislarimiz bir daha yakinimizdan gecmeyecek. Hayallerimizdeki degisikliklerle dolu ve en onemlisi mutlu bir hayat bekliyorduk. O kadar bahanen bu yuzdendi zaten, biliyorum. Birbirimizi o kadar uzdukten sonra bedel odemeyecegiz sandik. Farkinda degilmisiz. Su hayatimizla oduyoruz birbirimize yaptiklarimizi. Hani kizardim ya sana, nerede olursan ol bana haber vereceksin diye, tersini yapinca deli gibi kavga ederdik, simdi yasayip yasamadigini bile bilmiyorum. Ya da en yakin arkadasindan kiskanirdim seni. En yakin dediklerim arkamdan vuruyor bugun. Senin icin de ayni seyler gecerli biliyorum. Burda tek tek anlatmaya gerek yok. Hem ben bir seyi ispatlamak icin degil, yasadiklarimdan yola cikarak bir sonuca varmak icin yaziyorum. Hicbir sey karsiliksiz kalmadi gordugun gibi. Nasil en guzeli kusursuzca berbat ettiysek el ele, adim adim, an geliyor en mutlu gunumuzde ictigimiz iki bira bile hatiralar yagmurunda ansizin karsina cikiveriyor ve mutluyken yerle bir oluyorsun. Karsiliksiz kalan bir ask var sadece ortada, bunlari haketmeyen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder